طراح و مجری پروژه های فرهنگی ،آموزشی و تبلیغاتی

استند نمایش محصول

یک از مهمترین ابزارهای توسعه فروش می باشد. در شلف ها و قفسه های فروشگاه های کوچک بزرگ که حجم زیادی از محصولات مختلف در آن ارائه می گردد شاخص کردن یک محصول مهمترین ابزار جلب توجه مشتری می باشد. همچنین طراحی و ساخت ابزاری که با شکل فروشگاه های مختلف سازگار بوده و با اشغال کمترین فضای ممکن و یا با حد اکثر جذابیت و ویژگی بتواند محصول را در دسترس مشتری قرار دهد در توسعه فروش بسیار موثر می باشد. لذا با تنوع بسیار زیادی بسته به اهداف استند نمایش محصول ما نیز سفارش های بسیار متنوعی داریم که میتوان آنها در چند دسته قرار داد:

۱ – استند هایی که توسط متخصصان و مشاوران مشتریان برسا طراحی شده اند و ما آنها را سفارش گرفته و پس از شفاف سازی جزئیات و کیفیت مورد نظر مشتری ( نمونه سازی) آن ها در تیراژ مورد نظر مشتری تولید می نمائیم
۲ – استند هایی که الگوی آنها برای کشورها یا موارد دیگر طراحی شده اند و لازم است که روشهای ساخت آنها بومی شده و یا اصلاحات لازم برای موثر بودن عملکردشان صورت پذیرد. در این صورت نقشه های بسیار دقیق بر اساس اصلاحات لازم در طرح اولیه و با رعایت قوانین ارائه برند محصول تهیه شده و پس از تایید نمونه سازی و پس از تایید نمونه تولید انیوه می گردند.
۳ – استند هایی با تیراژ زیاد که از ابتدا و بدون وجود طرح اولیه به برسا سفارش داده می شوند. تیم طراحی بر اساس شکل و نحوه نمایش محصول و محلی که قرار خواهد گرفت استند را طراحی کرده و همزمان موضوع برندینگ محصول را در اجزائ استند پیش بینی خواهد کرد.
۴ – استند هایی که بصورت تکی یا برای موارد بسیار خاص سفارش داده می شوند .

فروشگاه داخل فروشگاه اصطلاحی است که برای آن معادل فارسی تعریف نشده است. با توجه به شرایط بازار و شکل خرده فروشی در کشور مان اغلب فروشگاه ها همزمان یک محصول را از چند برند عرضه می نمایند و یا برای جور بودن جنس تنوع محصول خود را چند برند تامین می نمایند. از سوی دیگر سوپر مارکت های بزرگ برای تامین سلایق مختلف همواره چندین برند را در کنار هم ارائه می نمایند .
لذا امروزه طراحی و ساخت استند نمایشی که بتواند همزمان تعداد زیادی محصول از یک برند را نمایش دهد یکی از روشهای بسیار با اهمیت برای برندینگ محصول و جلب توجه مخاطب می باشد. شرکت های تولید کننده با استفاده از این روش نحوه ارائه محصولات خود را بر اساس استاندارد برندشان و در یک نقطه متمرکز می نمایند.

طراحی استند تبلیغاتی

با قرار دادن استند ایستاده در کنار غرفه های نمایشگاهی و یا در فروشگاهها می توان توجه بازدیدکننده را جلب نمود و برای لحظه ای او را برای خواندن یا حداقل دیدن استند و سطح گرافیکی متوقف نمود.
طراحی استند تبلیغاتی در ذیل امور گرافیک قرار دارد که در سایزهای و سازه های متفاوتی صورت می گیرد. برای طراحی استند از سایزهای معمول ۲۰۰ ۹۰ سانتیمتر، ۱۶۰ ۶۰ سانتیمتر و ۲۰۰ ۱۰۰ سانتیمتر، به صورت مستطیل عمودی استفاده می شود، اما شیوه های نوین طراحی سازه های استند این امکان را فراهم می کند تا از سایزها و شکل های دیگری نیز برای طراحی استند تبلیغاتی استفاده کنیم.
طراحی استند برای معرفی یک مؤسسه یا شرکت، تبلیغ برای یک محصول خاص، شرح فعالیت ها و کارهای تبلیغاتی دیگر در محیط های مختلف انجام می شود. این محیط می تواند غرفه یک نمایشگاه باشد یا محیط یک شرکت، مؤسسه و یا آموزشگاه.
استندها به دلیل اندازه های منحصر به فرد این قابلیت را دارند تا در نمایشگاه ها شرح وضعیت، فعالیت و محصولات شرکت را با شرح کامل ارائه دهند و تصاویر و شعارهای تبلیغاتی شرکت را لحاظ نمایند.
استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاه ها، داروخانه ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و حتی دفاتر و شرکتها کاملاً قابل مشاهده هستند.