0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

جذب اسپانسر و حامی

فرصت های همکاری تبلیغاتی و اسپانسرینگ در تمامی زمینه های علمی، هنری، ورزشی و سرمایه گذاری

 

شما هم می توایند اسپانسر شوید

یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات، اسپانسرینگ است که طی آن برندها (اسپانسرها) در نمایشگاه ها، نشریات، اخبار و … حضور می یابند و در صورت توافق طرفین در سود آن فعالیت شریک می شوند. این روش کمی متفاوت با تبلیغات رایج است. اسپانسرها در حمایت از یک رویداد به دنبال تبلیغ محصول نیستند، بلکه به دنبال برندینگ، تشریح فلسفه و ماموریت شرکت هستند. بنابراین اسپانسرینگ نوعی بازاریابی غیرمستقیم است و معمولا روش های غیرمستقیم، زمانبر اما تاثیرگذارتر هستند.

در حوزه اسپانسرینگ برندهای بزرگ برای اسپانسرشدن برای یک تیم و یا رویداد با یکدیگر رقابت می کنند و شرکتی که بتواند در این رقابت موفق شود با تبلیغات سنگین، این موفقیت را به رخ رقبا می کشد. در واقع گاهی اسپانسرینگ نوعی قدرت نمایی برای شرکت ها در مقابل شرکت های رقیب است. توجه داشته باشید که اسپانسرینگ با حمایت صرف متفاوت است، در واقع نوعی حمایت با پاسخ متقابل است تا اینکه مثل حمایت های خیرخواهانه صرفا معنوی باشد.پ س باید فرد یا گروه مورد حمایت، چیزی برای ارائه متقابل داشته باشد تا طرفین به اهداف مادی و معنوی خود دست یابند. 

از این رو آرین آویژه با طراحی رویداد و در نظر گرفتن موارد بازاریابی و جذابیت های لازم برای اسپانسر، توانسته دسترسی به هدف را برای مشتری فراهم نماید. 

 

حال موسسه فرهنگی هنری آرین آویژه فرصت های زیر را به شرکت ها و سازمان ها جهت اسپانسرینگ و انجام تبلیغات و معرفی ماهیت و خدمات خویش، پیشنهاد می کند: 

  • خانه های دوچرخه که روزانه میزبان شهروندان در گروه های مختلف سنی است. 
  • حمایت از همایش ها و رویدادهای دوچرخه سواری شهری 
  • بوستان آموزش ترافیک که میزبان حضور کودکان، مدارس و مراکز آموزشی می باشد. 

تلفن تماس مشاوره و هماهنگی: ۰۲۱۷۷۳۸۹۴۸۱-۰۹۱۲۸۴۰۱۰۹۳