0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

کمپین های تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی آرین آویژه

* مشتریان خود را در نظر بگیرید.

زمانی که متوجه شوید اکثریت مشتریان و مخاطبین شما را چه کسانی تشکیل می دهند، به راحتی می توانید روش های تبلیغات موثر خود را تعیین کنید. به عنوان مثال اگر اکثریت مشتریان شما مادران خانه دار باشند، زدن پوسترهای تبلیغاتی در نزدیکی پارک ها و فروشگاه های کودکان مثل اسباب بازی فروشی ها بهترین گزینه است.

* بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنید.

دانستن میزان کل بودجه تبلیغات و سپس کار کردن روی آن، بسیار عاقلانه تر از آن است که برای هر برنامه تبلیغاتی در حین کار مجددا بودجه تعیین کنید. بر اساس میزان بودجه خود، تصمیم بگیرید که کدام روش های تبلیغات موثر بوده و پیام شما را به بهترین نحو و با صرف کمترین هزینه می رساند.

شما برای کسب درآمد ابتدا باید پول خرج کنید. می توانید بودجه خود در سایر حوزه های کسب و کارتان را کاهش داده و در مقابل بودجه تبلیغات را افزایش دهید. با اینکار محصول و یا خدمتی که ارائه می دهید در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت و در نهایت درآمد بیشتری برای کسب و کارتان خواهد داشت.

* گزینه های بازاریابی خود را ارزیابی کنید.

اینترنت، ایمیل، پوستر و ساخت کلیپ، از جمله ایده های تبلیغاتی اثرگذار و محبوب هستند. برخی از روش های تبلیغاتی ارزانتر از سایر روش ها می باشند، اما این بدان معنا نیست که روش های ارزانتر همیشه موثر در کسب و کارتان باشند.

* بین کمپین های تبلیغاتی خود هماهنگی ایجاد کنید.

ایجاد هماهنگی بین کمپین های تبلیغاتی باعث می شود که مخاطبین و مشتریان شما به وسیله عاملی، نام تجاری کسب و کار کوچک شما را همیشه بخاطر بسپارند که نمونه ای از روش های تبلیغات موثر می باشد. به عنوان مثال اگر در گذشته تبلیغات تلویزیونی داشته اید، می توانید از موسیقی پس زمینه و یا از راوی همان تبلیغ در تبلیغات جدید خود استفاده کنید.

* تبلیغات خود را در بهترین زمان ممکن اجرا کنید.

هدف این است که متوجه شوید مخاطبین و مشتریان اصلی تان در چه زمان هایی بیشترین تمایل را برای دیدن و دنبال کردن تبلیغات شما دارند. به عنوان مثال در یک تبلیغات تلویزیونی شما باید حتما در مورد زمان مناسب پخش آن فکر کنید.

* از راه های تبلیغاتی مناسب استفاده کنید.

مهم نیست که کسب و کارتان چه اندازه سودمند و منحصر به فرد است، شما به موفقیت نزدیک نخواهید شد مگر اینکه از راه ها و ایده های تبلیغاتی اثرگذار برای اجرای یک کمپین عالی استفاده کنید. جدای از شکل تبلیغات، حتما از جذاب، به روز، آسان و قابل فهم و سرگرم کننده بودن تبلیغات خود اطمینان حاصل کنید.

نتیجه

بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک به کمپین های تبلیغاتی به چشم یک استراتژی کارا و موثر جهت پیشرفت کسب و کار خود نگاه می کنند. البته یک نکته بسیار مهم اینکه بکار بردن و طراحی کمپین تبلیغاتی به هیچ عنوان تضمین کننده موفقیت شرکت نخواهد بود، بلکه موفقیت زمانی بدست می آید که به وسیله ایده های تبلیغاتی اثرگذار، کمپین خود را گام به گام و برنامه ریزی شده پیش ببرید.

ارتباط با دپارتمان تبلیغات آرین آویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۱۰۹۳